دانلود بازی Pokemon GO 0.39.1 – پوکمون گو برای اندروید

اندیمشک موزیک - آهنگ،عکس،اس ام اس،فیلم،کلیپ،

تبلیغات سایت

 

دانلود بازی Pokemon GO 0.39.1 – پوکمون گو برای اندروید

دانلود بازی Pokemon GO پوکمون گو برای اندروید

دانلود بازی Pokemon GO برای اندروید

| بازی پوکمون گو برای اندروید |

دانلود بازی Pokemon GO پوکمون گو برای اندروید

Pokemon GO 0.39.1 پوکمون گو یکی از محبوب ترین عناوین سال جاری ، مخصوص کاربران گوشی ها و تبلت های اندرویدی است. بازی پوکمون گو ، با مدت زمان کمی که از عرضه آن می گذرد ، موفقیت فوق العاده ای را در استورهای آیتونز و گوگل پلی کسب کرده است. بدون شک می توان آن را یک عنوان مثال زدنی و بسیار محبوب در پلت فرم های رایج امروزی به شمار آورد ، کاراکترهای محبوب و شناخته شده ای همچون Venusaur, Charizard, Blastoise, Pikachu و سایر پوکمون ها در زمین کشف شده اند. پوکمون ها در جای جای کره زمین پخش شده اند و اکنون این وظیفه شماست تا آنان را گرد هم جمع کنید و در این ماجراجوئی فوق العاده شرکت کنید. پوکمون گو ، به محبوب ترین بازی تاریخ در سراسر ایالات متحده آمریکا تبدیل گشته است ! این موفقیت ها بی دلیل نیست ! خودتان را برای یک عنوان بی نظیر با بهره گیری از تکنولوژی جدید واقعیت مجازی آماده کنید !
در این بازی ، شما باید تحرک داشته باشید ! واقعیت مجازی به دنیای واقعی آورده شده تا یک بازی اندرویدی نیز شما را به تحرک و حرکت در جهات مختلف دعوت نماید. پوکمون ها در سراسر منطقه بازی پخش شده اند ، اکنون این وظیفه شماست که آنان را جمع آوری کرده و آموزش دهید. با حرکت به جهات مختلف ، پوکمون گو از دوربین دستگاه شما استفاده می نماید و با یک هشدار لرزشی هیجان آور ، شما را از نزدیک شدن به پوکمون ها مطلع می سازد. از امکانات جالب این بازی می توان به مبارزه های چالش بر انگیز و امکان خرید و فروش پوکمون ها اشاره کرد. هم اکنون می توانید نسخه جدید بازی Pokemon GO را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

پوکمون گو از سنسورهای سخت افزاری دستگاه اندرویدی شما استفاده کرده و امکان آموزش و تربیت کاراکترهای گوناگون و دوست داشتنی دنیای پوکمون را در اختیارتان قرار می دهد. تنها چند روز از عرضه پوکمون گو می گذرد ، با این وجود پیش بینی شده است که این بازی به زودی رکورد تاریخ تمامی بازی های رایانه ای را خواهد شکست ، چرا که در همین مدت زمان کوتاه ، Pokemon GO موفق شده است رکورد بازی کندی کراش را در ایالت متحده در هم بشکند ! هیچ بازی دیگری جلو دار پوکمون گو نیست و این پیشرفت بی وقفه را می توان به نوآوری های بی سابقه ی سازندگان این بازی نسبت داد ، خلاقیتی که در گیم پلی این بازی به کار رفته در نوع خود بی سابقه است و نمی توان برای نحوه بازی در آن مثالی را ذکر کرد ، تنها با نصب و آغاز اولین بازی می توانید هیجان را در آن درک و لمس کنید !
پوکمون گو در دنیای واقعی قابل بازی کردن است ، شاید در اولین نگاه درک این جمله برایتان سخت باشد ، اما این بازی را می توان یک تحول اساسی در تمامی بازی ها به شمار آورد. چرا که این بازی با بهره گیری از سنسور GPS و دوربین دستگاه هوشمند شما ، محیط اطراف را شناسایی کرده و شما را وارد دنیای هیجان انگیز خود می کند. گویی که پوکمون ها و آیتم های مختلف بازی در دنیای اطراف شما قرار گرفته اند ، تا آنجا که شما برای بازی کردن پوکمون گو به شهر رفته و به نا کجا آباد قدم خواهید زد !

  • لینک دانلود به دستور كارگروه محترم تعيين مصاديق محتوای مجرمانه حذف گردید ...


مطالب مرتبط